Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie.
Indeks katalogowy: 9788375610581
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 568
- Waga opakowania [kg]:
- 1,07
- Rok Wydania:
- 2010
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
79,90 zł -62% 30,00 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 21,00 zł / SZT +43%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
Stanowi nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów
jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym
mierzona i maksymalizowana.
Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę
wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością
klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości
klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta,
społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy
wartości klienta w marketingu relacji.
Szczegóły
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |