tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Reklamacje i zwroty

Jak złożyć reklamację?
pomarańczowy pasek
 
Reklamacje prosimy składać wyłącznie na adres mailowy:
 

ikona e-mail

Bardzo prosimy o podanie w treści wiadomości
numeru zamowienia, którego dotyczy sprawa
 
Zanim odbierzesz paczkę – Sprawdź!
pomarańczowy pasek
 
ikona wykrzyknik
Za ewentualne uszkodzenia w transporcie odpowiada zawsze firma transportowa,
dlatego jeżeli odbierasz przesyłkę od kuriera i widzisz, że paczka jest uszkodzona – sporządź z kurierem protokół szkody.
 
Jeżeli odbierasz przesyłkę w paczkomacie In-Post i widzisz, że paczka jest uszkodzona, zgłoś szkodę od razu w paczkomacie.
 
Zwroty
pomarańczowy pasek
 
Na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Dotyczy to sytuacji, gdy dokonałeś zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty odbioru towaru.
Przed dokonaniem zwrotu zadzwoń do nas lub skontaktuj się mailowo i poinformuj nas o dokonywanym zwrocie:
 



Zwrotu możesz dokonać przez formularz: