Jak złożyć reklamację?
![pomarańczowy pasek](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/02-09-2022-bezpieczne-zakupy/line.png)
Reklamacje prosimy składać wyłącznie na adres mailowy:
Bardzo prosimy o podanie w treści wiadomości
numeru zamowienia, którego dotyczy sprawa
Zanim odbierzesz paczkę – Sprawdź!
![pomarańczowy pasek](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/02-09-2022-bezpieczne-zakupy/line.png)
![ikona wykrzyknik](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/05-09-2022-reklamacje-i-zwroty/uwaga.png)
Za ewentualne uszkodzenia w transporcie odpowiada zawsze firma transportowa,
dlatego jeżeli odbierasz przesyłkę od kuriera i widzisz, że paczka jest uszkodzona – sporządź z kurierem protokół szkody.
Jeżeli odbierasz przesyłkę w paczkomacie In-Post i widzisz, że paczka jest uszkodzona, zgłoś szkodę od razu w paczkomacie.
Zwroty
![pomarańczowy pasek](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/02-09-2022-bezpieczne-zakupy/line.png)
Na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Dotyczy to sytuacji, gdy dokonałeś zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty odbioru towaru.
Przed dokonaniem zwrotu zadzwoń do nas lub skontaktuj się mailowo i poinformuj nas o dokonywanym zwrocie:
Przed dokonaniem zwrotu zadzwoń do nas lub skontaktuj się mailowo i poinformuj nas o dokonywanym zwrocie:
Zwrotu możesz dokonać przez formularz: