Biznes, ekonomia, marketing
Biznes, ekonomia, marketing
Pokaż wyniki (899)
Biznes, ekonomia, marketing
Widok:
Dostępność:
Na stronie:
Sortuj po:
Człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe. Jak Jim Simons wywołał rewolucję quantów
9788380879201
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
9788328396012
Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa w relacji do dynamicznych zdolności menedżerskich wyd. 2
9788320825787
Metodologia badań nad turystyką. Podstawy ontologiczne i epistemologiczne oraz rozwój historyczno-instytucjonalny wyd. 2
9788320825954
Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem. O roli kontraktu psychologicznego w budowaniu nowoczesnych organizacji
9788382702897
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
9788382313727
SPIN® SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
9788382313956
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
9788383222615
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 4
9788328904910
Samo Sedno. Trudne pytania na rozmowie o pracę, czyli jak odnieść sukces podczas rekrutacji
9788377881378
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
9788323353188