tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

FAQ

Zamówienie
pomarańczowy pasek
1. W jaki sposób znaleźć potrzebny produkt na stronie?
Zachęcamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki, która znajduje się w górnej części strony:

 
Za pomocą wyszukiwarki można znaleźć produkt wpisując tytuł, autora, wydawnictwo lub ISBN.
 
2. W jaki sposób mogę sprawdzić dostępność produktu?
Po kliknięciu w konkretny towar, znajdą Państwo informację, w jakim czasie zostanie on do Państwa wysłany. (po prawej stronie ukaże się poniższa tabelka).

grafika pokazujaca dostepność produktu

3. Jak dodać produkt do koszyka?
Produkt do koszyka można dodać poprzez kliknięcie w pomarańczowy guzik „do koszyka” lub ikonkę koszyka, która znajduje się przy każdym produkcie.

grafika dodaj do koszyka

4. Gdzie mogę znaleźć kupony rabatowe?
Przy składaniu zamówienia w (poniżej zaprezentowane) okienko można wpisać kod rabatowy. Podczas różnego rodzaju akcji promocyjnych firma Polanglo wydaje kupony rabatowe.

5. Czy można dodać produkty do złożonego zamówienia?
Tak, jeśli zamówienie ma status oczekujące na weryfikację obsługi klienta i nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji.
 
6. Jak anulować złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować kontaktująca się z obsługą klienta, bądź wysyłając e-mail z prośbą o wycofanie zamówienia.
 
7. Czy można anulować część zamówienia?
Tak, jeśli zamówienie ma status oczekujące na weryfikację obsługi klienta i nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji.
 
8. W jaki sposób sprawdzić status mojego zamówienia?
Aktualny status zamówienia można sprawdzić na stronie sklepu internetowego, logując się do swojego profilu. Bądź kontaktując się telefonicznie z obsługą klienta.
 
9. Gdzie znajdę informację, ile potrwa realizacja zamówienia?
Po kliknięciu w konkretny towar, znajdziesz informację, w jakim czasie zostanie on wysłany. (po prawej stronie ukaże się poniższa tabelka).
grafika czas realizacji
10. Co zrobić, jeśli realizacja zamówienia opóźnia się?
Jeśli termin realizacji zamówienia wydłuża się należy sprawdzić pocztę e-mail, czy nie zostałeś poinformowany o powodach i szczegółach w odrębnej wiadomości. Jeśli nie, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
 
11. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
W celu rejestracji nowego konta prosimy wypełnić formularz (kliknij tutaj, aby przejść na stronę rejestracji). Wymagane pola oznaczone są gwiazdką.
 
12. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonać zakupów?
Tak, rejestracja w sklepie internetowym jest konieczna do złożenia zamówienia.
 
13. Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
Jeżeli zapomniałeś hasła do logowania skorzystaj z opcji przypomnienia hasła:

grafika logowanie

 
Wysyłka i dostawa
pomarańczowy pasek
14. Jakie są formy dostawy?
Zamówienie można odebrać bezpłatnie w naszych księgarniach (Lista księgarni Polanglo), kioskach Ruchu, paczkomatach, punktach odbioru DHL lub zamówić przesyłkę kurierem na wskazany adres.
 
15. Czy można skorzystać z darmowej dostawy?
Aby skorzystać z darmowej dostawy na wskazany adres zamów produkty za minimum 149 zł.
 
16. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
W związku z epidemią tymczasowo wstrzymaliśmy możliwość odbioru osobistego w naszych księgarniach.
 
17. Czy można podzielić zamówienie na różne miejsca dostawy?
Nie. Wysyłka zamówienie jest generowana automatycznie na adres pozostawiony podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
 
18. Ile prób dostarczenia przesyłki podejmuje kurier?
Kurier podejmuje dwie próby dostarczenia zamówienia.
 
19. W jakich godzinach doręczana jest przesyłka przez kuriera?
Dostarczenie następuję w godzinach 8:00-16:00.
 
20. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak. Adres dostawy można zmienić do momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
 
21. Czy koszt dostawy jest uzależniony od ilości zamawianych produktów?
Koszt dostawy nie jest uzależniony od ilości zamawianych produktów.
 
22. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie. Zamówienia są kompletowane indywidualne i zostaną wysłane oddzielnie.
 
23. Jakie są formy płatności za zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić zarówno przelewem lub przy odbiorze przesyłki.
 
24. Czy zaprezentowane ceny w sklepie zawierają podatek VAT?
Ceny zaprezentowane w sklepie internetowym zawierają podatek VAT.
 
25. Czy otrzymam fakturę?
Do każdego zamówienia zostaje dołączona faktura VAT.
 
26. Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia?
Nie. Faktura będzie zawierać wszystkie zamawiane pozycję.
 
27. Czy mogę zamiast faktury otrzymać paragon?
Nie. Do każdego zamówienia w sklepie internetowym generowana jest faktura VAT.
 
28. Czy mogę otrzymać fakturę proformę?
Nie. W sklepie internetowym prowadzona jest sprzedaż detaliczna. Możliwe jest wcześniejsze opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze.
 
29. Zmiana danych na fakturze, co zrobić?
Podczas składania zamówienia należy sprawdzić poprawność pozostawionych danych. W razie błędów należy skontaktować się z działem obsługi klienta.
 
30. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Konto, na które należy uiścić płatność zostanie wygenerowane e-mailem po złożeniu zamówienia.
 
31. Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Zamówienie, które nie zostało opłacone jest traktowane jako „niedokończone” i nie jest realizowane.
 
 
Wymiany i zwroty
pomarańczowy pasek
32. Jak zwrócić zamówiony towar?
Aby zwrócić towar, należy wypełnić protokół zwrotu i postępować według zasad zawartych w regulaminie sklepu. Wysyłka towaru wraz z dokumentem zwrotu jest na koszt klienta.
 
33. Ile mam czasu na zwrot towaru?
Klient ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
 
34. Czy mogę wymienić dany produkt, na inny?
Tak. Jeżeli produkt nie zawiera śladów użytkowania, możliwa jest wymiana towaru na inny. Należy wypełnić dokument zwrotu towaru, bądź skontaktować się z działem obsługi.
 
35. Otrzymałem uszkodzony produkt, co zrobić?
Należy zgłosić reklamacje pisemną, drogą e-mail, wypełniając dokument reklamacyjny zamieszczony w regulaminie sklepu.
 
36. Co zrobić, gdy pobrany materiał online jest zepsuty?
Należy zgłosić reklamacje, jak przy reklamacji towaru fizycznego.
 
37. Co zrobić, gdy po złożeniu zamówienia nie naliczyły się punkty w programie VIP CLUB?
Punkty w programie lojalnościowym mogą zostać naliczone dopiero po kilku dniach roboczych. Jeżeli 7 dni po otrzymaniu zamówienia, punkty nie zostały naliczone, bardzo prosimy o kontakt z Biurem Obsługi.
 
38. Gdzie znajdę formularz do zwrotu towaru?
Formularz zwrotu towaru znajdziesz po kliknięciu tutaj
 
39. Jak złożyć reklamację?
Należy zgłosić reklamacje pisemną, drogą e-mail, wypełniając dokument reklamacyjny zamieszczony w regulaminie sklepu.
 
40. Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?
Reklamowany towar należy odesłać do Polanglo w ciągu 7 dni
 
41. Gdzie znajdę adresy księgarń stacjonarnych?
Listę księgarń Polanglo znajdziesz po kliknięciu tutaj
 
42. Czy produkty prezentowane w sklepie internetowym są również dostępne w księgarniach stacjonarnych?
Produkty oferowane w księgarniach stacjonarnych mogą nieznacznie różnić się dostępnością, od produktów w sklepie internetowym.