tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Podstawy reklamy, część 2 – podręcznik do kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Indeks katalogowy: 9788365149831

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
47,00 zł -10% 42,30 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 39,60 zł / SZT +7%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 317
Kod EAN:
  • 9788365149831
Rok Wydania:
  • 2020
Typ oferty:
  • Edukacja
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Segment:
  • Kształcenie zawodowe
Klasa:
Przedmiot:
  • Branża ekonomiczna
Język:
Komponent opis:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł