Teraz bajty 3D Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 4 Wyd.2023
Indeks katalogowy: 9788396479426
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja 360h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 132
- Waga opakowania [kg]:
- 0,3
- Rok Wydania:
- 2023
- Typ oferty:
- Edukacja
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Segment:
- Szkoła Podstawowa IV-VIII
- Klasa:
- Przedmiot:
- Informatyka
- Komponent opis:
- Wymiary ksiązki:
- 156 x 236 x 12
- Oprawa test:
Teraz bajty 3D Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 4 Wyd.2023 (nr dopuszczenia 806/1/2023/z2) .
Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1). "
W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11 oraz nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, Paint), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści.
Wychodząc naprzeciw potrzebom nauczycieli i uczniów, dodano nowy temat dotyczący tworzenia rysunków w programie Paint 3D.
Jednym z celów podstawy programowej jest „rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów”, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.
Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.
W podręczniku do klasy 4 uczeń poznaje metody tworzenia rysunków w programach Paint i Paint 3D. Podstawa programowa nie określa typu grafiki (2D czy 3D) ani oprogramowania, w których uczeń ma tworzyć obrazy czy kompozycje graficzne. Dzięki temu, już w klasie 4 uczeń zapoznaje się z grafiką trójwymiarową, tworząc ciekawe projekty 3D wykorzystujące gotowe kształty 3D.
Wprowadzając w klasie 4 program Paint 3D, bazujemy na zdobytych umiejętnościach ucznia – metodach rysowania w programie Paint. Dodatkowo, w podręczniku do klasy 4 znajdą Państwo tematy, w których uczeń poznaje metody tworzenia tekstów komputerowych. Aby uczeń potrafił zapisać utworzony program i mógł go potem modyfikować, nie można pominąć treści dotyczących pracy z plikami: nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania.
W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, niezbędne dla ucznia jest również posiadanie wiedzy i umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie oraz dotyczących zagrożeń związanych z korzystania z Internetu.
Wprowadzając w klasie 4 program Paint 3D, bazujemy na zdobytych umiejętnościach ucznia – metodach rysowania w programie Paint.
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Segment: |
|
Klasa: | |
Przedmiot: |
|
Komponent opis: | |
Wymiary ksiązki: |
|
Oprawa test: |
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |