tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Technik hotelarstwa. Planowanie i realizacja usług w recepcji. Testy i zadania praktyczne.T11

Indeks katalogowy: 9788302146671

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
40,50 zł -63% 14,91 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 37,26 zł / SZT -60%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Publikacja zawiera 5 zestawów testowych przygotowujących do egzaminu zawodowego
potwierdzającego kwalifikację T.11 (Planowanie i realizacja usług
w recepcji) w zawodzie technik hotelarstwa. Każdy zestaw składa się
z 40 zadań testowych i zadania praktycznego z propozycją jego rozwiązania,
sprawdzających wiedzę i umiejętności z zakresu zdawanej kwalifikacji.
Zadania przygotowano zgodnie ze standardami wymagań egzaminacyjnych. Na końcu
publikacji zamieszczono klucz odpowiedzi. Do każdego zdania praktycznego dołączono
wzory dokumentów, których wypełnienie jest podstawą oceny przez egzaminatorów
w trakcie praktycznej części egzaminu zawodowego w danej kwalifikacji.

Publikacja umożliwia też zapoznanie się z nowymi przepisami i wymaganiami
egzaminacyjnymi.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 96
Kod EAN:
  • 9788302146671
Waga opakowania [kg]:
  • 0,16
Rok Wydania:
  • 2014
Typ oferty:
  • Edukacja
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Segment:
  • Ponadgimnazjalne
Klasa:
Przedmiot:
  • Branża turystyczno - hotelarska
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 170 x 240 x 6
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł