Scratch Magnetyczna gra podróżna Chińczyk ze Spinnerem Jednorożce
Indeks katalogowy: 5414561822127
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Waga opakowania [kg]:
- 0,3
- Rok Wydania:
- 2024
- Typ oferty:
- Zabawki
- Wydawnictwo:
- Komponent opis:
- Kategoria wiekowa:
- Wymiary ksiązki:
- 19 x 19 x 2 cm
Scratch Magnetyczna gra podróżna Chińczyk ze Spinnerem Jednorożce
Gra magnetyczna w formie kompaktowej książeczki to doskonała zabawa dla najmłodszych. Praktyczny design sprawia, że ta rozkładana książeczka towarzyszy nie tylko w domu, ale także w podróży.
Chińczyk w wersji magnetycznej to rozrywka, która z pewnością zjedna sobie całą rodzinę. Dodatkowym atutem gry jest spiner, pełniący rolę interaktywnej kostki do rzucania.
Gracze obracają strzałką na kole, a zgodnie z wylosowaną liczbą przemieszczają swoje magnetyczne pionki po planszy.
ZASADY I ROZGRYWKA: Każdy uczestnik gry posiada 4 pionki o tym samym kolorze.
Wybierz swój kolor i rozmieść pionki na polu z rysunkiem (obszar w kolorze twoich pionków). Uwaga: w każdym kolorze dostępny jest także zapasowy pionek.
Wszyscy obracają kołem, a gracz z najwyższym numerem rozpoczyna rozgrywkę.
Po wyrzuceniu 6, masz możliwość rozpoczęcia gry i postawienia pionka na polu startowym. Następnie możesz ponownie kręcić kołem. W przypadku ponownego wyrzucenia 6, możesz zdecydować, czy chcesz wprowadzić nowy pionek do gry, czy przesunąć swój istniejący pionek na planszy.
Ponownie masz szansę obrócić koło. Jeśli wylądujesz na polu już zajętym przez pionek przeciwnika, możesz go zbic´, a on musi wrócić na pole z rysunkiem.
Zbity pionek musi wyrzucić 6, aby ponownie wejść do gry.
Lądowanie na żółtym polu zmusza cię do przeniesienia swojego pionka na tęczę, a następnie podążenia dodatkową ścieżką.
Po przejściu tej trasy pionek powraca do gry, umieszczając się na zielonym polu obok poprzedniego miejsca. Stamtąd kontynuujesz grę.
Tęcza może również stanowić ucieczkę przed innymi graczami zbliżającymi się do ciebie, którzy mogą odesłać cię z powrotem na start.
Pierwszy gracz, który wprowadzi wszystkie swoje 4 pionki do domu (4 kolorowe pola na końcu trasy), wygrywa grę.
Każde z tych pól mieści dokładnie jeden pionek. Aby zakończyć grę na tym polu, musisz wyrzucić dokładnie odpowiednią liczbę. W przeciwnym razie kolejny pionek musi być przesunięty, pod warunkiem posiadania przez gracza innego pionka w grze.
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Komponent opis: | |
Kategoria wiekowa: | |
Wymiary ksiązki: |
|
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |