tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Realizacja usług w recepcji Podręcznik część 2 Kwalifikacja HGT.06.

Indeks katalogowy: 9788302190629

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
72,30 zł -8% 66,52 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 65,50 zł / SZT +2%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...
Opis

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.

Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.

Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.

Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.

Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 240
Kod EAN:
  • 9788302190629
Waga opakowania [kg]:
  • 0,46
Rok Wydania:
  • 2020
Typ oferty:
  • Edukacja
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Segment:
  • Kształcenie zawodowe
Klasa:
Przedmiot:
  • Branża turystyczno - hotelarska
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 24,2 x 17,0 cm
  • 242 x 170
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł