tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Realizacja usług w recepcji Podręcznik część 1 Kwalifikacja HGT.06.

Indeks katalogowy: 9788302190612

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
72,30 zł -8% 66,52 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 65,50 zł / SZT +2%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.

Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre’u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.

Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.

Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 240
Kod EAN:
  • 9788302190612
Waga opakowania [kg]:
  • 0,399
Rok Wydania:
  • 2020
Typ oferty:
  • Edukacja
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Segment:
  • Kształcenie zawodowe
Klasa:
Przedmiot:
  • Branża turystyczno - hotelarska
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 165 x 210
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł