Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.
Indeks katalogowy: 9788365149749
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 175
- Waga opakowania [kg]:
- 0,29
- Rok Wydania:
- 2020
- Typ oferty:
- Edukacja
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Segment:
- Kształcenie zawodowe
- Klasa:
- Przedmiot:
- Branża ekonomiczna
- Komponent opis:
- Oprawa test:
39,00 zł -10% 35,10 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 30,60 zł / SZT +15%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne planowanie marketingowe. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Szczegóły
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Segment: |
|
Klasa: | |
Przedmiot: |
|
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |