tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice

Indeks katalogowy: 9781316640791

  • Dostępność: Brak
  • Czas dostawy: Realizacja 360h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
199,50 zł -10% 179,55 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 187,61 zł / SZT -4%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis
A collaborative series with the University of Cambridge Faculty of Education highlighting leading-edge research across Teacher Education, International Education Reform and Language Education. The need for greater coherence between the different aspects of teacher education has long been recognised. The 'universitization' of initial teacher education is sometimes perceived as widening the gap between theory and practice. In many countries there is no firm alignment between initial teacher education, induction and continuing professional development. Teacher education drivers are related to national systems and represent conflicting forces on teacher education institutions. Neoliberal policy initiatives have resulted in greater fragmentation. This book considers these issues in an international context and aims to identify directions for future research in relation to teacher education policy and practice.
Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 264
Wersja językowa:
  • ang
Kod EAN:
  • 9781316640791
Rok Wydania:
  • 2017
Typ oferty:
  • Międzynarodowe
Wydawnictwo:
Segment:
  • Middle Years Programme
Poziom:
Przedmiot:
  • Other materials
Język:
Typ publikacji:
  • MIĘDZYNARODOWE i DWUJĘZYCZNE
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 240 x 170
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł