NEW ENGLISH PLUS 4 Classroom Presentation Tool PL Online Code
Indeks katalogowy: 9780194052634
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 0,00 zł (Przesyłka specjalna)
- Kategoria:
- Rok Wydania:
- 0
- Typ oferty:
- Językowe
- Wydawnictwo:
- Segment:
- Gimnazjum
- Klasa:
- Przedmiot:
- Język obcy
- Język:
- Typ publikacji:
- KODONLINE
- Komponent opis:
Po realizacji zamówienia na ten produkt odstąpienie od umowy jest niemożliwe. (§ 5 ust. 3 lit. e Regulaminu Sklepu).
Kod dostępu do materiałów na tablicę interaktywną do podręcznika New English Plus 4. Classroom Presentation Tool zawiera materiał z podręcznika, nagrania audio do podręcznika oraz materiał wideo do podręcznika. Oprogramowanie jest dostępne w aplikacji Oxford Learner’s Bookshelf do pobrania ze strony www.oxfordlearnersbookshelf.com
Jak korzystać Classroom Presentation Tool?
Oprogramowanie na tablicę jest dostępne na platformie Oxford Learner's Bookshelf.
1. Wejdź na www.oxfordlearnersbookshelf.com lub pobierz aplikację Oxford Learner’s Bookshelf.
2. Utwórz swoje Oxford ID, które składa się z adresu e-mail (Username) i hasła (Password). Kliknij Register i uzupełnij formularz. Możesz podać adres e-mail należący do ciebie, rodzica lub opiekuna. Jeśli posiadasz już swoje Oxford ID, kliknij Sign in i zaloguj się.
3. Wybierz Add books.
4. Wpisz kod dostępu.
5. Korzystaj z e-booka na swoim urządzeniu po zalogowaniu się za pomocą Oxford ID. Możesz korzystać z niego online, a także offline w aplikacji Oxford Learner's Bookshelf. Skopiuj poniższy link i wklej go do przeglądarki, aby zobaczyć instrukcje: https://www.youtube.com/watch?v=xNEGTlLh9AQ&t=67s - instrukcaj do CPT https://www.youtube.com/watch?v=OqrTWqHx7Ic&t=7s – instrukcja pobrania aplikacji do Oxford Learner's Bookshelf."
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Segment: |
|
Klasa: | |
Przedmiot: |
|
Język: | |
Typ publikacji: |
|
Komponent opis: |
Przesyłka specjalna : | od 0,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |