tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Marketing usług turystycznych. Turystyka. Podręcznik do zawodu technik obsługi turystycznej. Tom III

Indeks katalogowy: 9788302147685

  • Dostępność: Brak
  • Czas dostawy: Realizacja 360h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
53,60 zł -8% 49,31 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 46,92 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół ponadpodstawowych kształcących się w kierunku technik usług turystycznych. Rzetelny i nowoczesny zbiór wiedzy z zakresu marketingu usług turystycznych.

"Marketing usług turystycznych. Turystyka. Podręcznik do zawodu technik obsługi turystycznej. Tom III. Szkoły ponadgimnazjalne" to podręcznik do nauki marketingu, metod oraz działań marketingowych stosowanych w branży turystycznej. W podręczniku zawarto szczegółową charakterystykę rynku hotelarskiego i usług turystycznych. Treść podręcznika omawia techniki tworzenia ofert handlowych i marketingowych obiektów noclegowych i gastronomicznych, katalogów z ofertami, ulotek, materiałów informacyjnych i promocyjnych.

Podręcznik podzielony jest na sekcje, w których zawarto wiedzę teoretyczną i praktyczną. Ta druga została wyegzekwowana w postaci ćwiczeń i zagadnień do omówienia oraz zadań do wykonania. Publikacja angażuje ucznia lub kursanta do samodzielnego, kreatywnego tworzenia kampanii i strategii marketingowych mających na celu podnoszenie sprzedaży i znajomości marki oraz kreowanie wizerunku reprezentowanego podmiotu. Książka bogato operuje przykładami z życia, obrazowymi wykładniami przypadków oraz analitycznym i konstruktywnym rozpatrywaniem schematów działania dobrego technika usług turystycznych.

O autorce

Renata Tylińska jest autorką i współautorką kilku podręczników z zakresu edukacji na poziomie szkół ponadpodstawowych obejmujących techniki hotelarskie. W swoich podręcznikach autorka koncentruje się na obsłudze klienta i właściwym działaniu recepcji, marketingu branżowym oraz regulacjach prawnych i aspektach ekonomicznych dotyczących turystyki.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 280
Kod EAN:
  • 9788302147685
Waga opakowania [kg]:
  • 0,42
Rok Wydania:
  • 2014
Typ oferty:
  • Edukacja
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Segment:
  • Ponadgimnazjalne
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 170 x 245 x 13
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł