tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Lokowanie idei w reklamie

Indeks katalogowy: 9788381803656

  • Dostępność: Brak
  • Czas dostawy: Realizacja 15 dni
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
47,60 zł -30% 33,32 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 31,65 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 370
Kod EAN:
  • 9788381803656
Waga opakowania [kg]:
  • 0,552
Rok Wydania:
  • 2020
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 160 x 230 x 20
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł