Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej Egzamin potwierdzający kwali
Indeks katalogowy: 9788377350812
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Rok Wydania:
- 2018
- Typ oferty:
- Edukacja
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Segment:
- Kształcenie zawodowe
- Klasa:
- Przedmiot:
- Branża ekonomiczna
- Komponent opis:
- Oprawa test:
33,60 zł -10% 30,24 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 33,60 zł / SZT -10%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
- część I stanowi repetytorium;
- część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
- część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
- cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego
oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama – pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
- część I stanowi repetytorium;
- część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
- część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
- cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego
oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama – pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Szczegóły
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Segment: |
|
Klasa: | |
Przedmiot: |
|
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |