tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Komunikacja niewerbalna w filmach animowanych

Indeks katalogowy: 9788324237067

  • Dostępność: Brak
  • Czas dostawy: Realizacja 360h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
39,00 zł -10% 35,10 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 33,35 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Gło´wnym celem autorki jest udowodnienie, z˙e animacja filmowa mogłaby byc´ postrzegana jako waz˙ny element sztuki, kto´ry wytwarza znaczenie, i jednoczes´nie wspierac´ badania nad komunikacja? niewerbalna?. Poprzez fakt, iz˙ ludzkie rozumienie i mys´lenie jest społeczne, animacje moga? stac´ sie? materiałem badan´ nad poszukiwaniem uniwersalnych/prototypowych zachowan´ niewerbalnych czy pro´by usystematyzowania takich dekodowanych zachowan´. W szczego´lnos´ci autorka skupia się nad interpretowaniem uniwersalnych emocji: rados´ci, smutku, wstre?tu, złos´ci, strachu, zaskoczenia oraz pogardy. Praca ta, jeśli spojrzeć w przyszłos´c´, mogłaby stac´ sie? wste?pem do o wiele powaz˙niejszych rozwaz˙an´ nad tym np. czy za pomocą animacji jestes´my w stanie stworzyc´ uniwersalny obrazowy je?zyk, zrozumiały dla kaz˙dego człowieka na s´wiecie...

Książka ta może także pomo´c pocza?tkuja?cym animatorom w rozpocze?ciu pracy nad komunikacja? niewerbalna? postaci – zwłaszcza dzie?ki licznym odniesieniom do literatury i odwołaniom do klasycznych animacji. Interpretacja animacji filmowych jako rozrywki adresowanej tylko do wa?skiej grupy odbiorczej (na przykład wyła?cznie dzieci) wydaje sie? z perspektywy przedstawionych tu badan´ zbyt redukcjonistyczna.

Książka zawiera część historyczną określającą genezę zjawiska animacji, wykład kluczowych zagadnień i badań dotyczących komunikacji, ekspresji i jej percepcji. To pozycja unikalna na polskim rynku wydawniczym.
[z rec. prof. dra. hab. Jana F. Jacko]

Autorka obok ilustracji, obrazowania fragmentów filmów w postaci QR-kodów wprowadza także ramki informacyjne dla objaśniania wprowadzanych terminów zarówno z dziedziny technik animacyjnych, jak i terminów językoznawczych, co ułatwia i uatrakcyjnia czytanie i rozumienie pracy. Reasumując: praca jest wyróżniająca się zarówno merytorycznie, technicznie, jak i edytorsko.

[z rec. prof. hab. Jolanty Antas]

Karolina Jurczyńska ? komunikolog, językoznawca. Jej praca magisterska zajęła 3 miejsce w konkursie na najlepszą pracę magisterską na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w roku akademickim 2018/19. Zawodowo oraz naukowo zajmuje się obecnie komunikacją interpersonalną w małych firmach. Na co dzień pracuje w agencji reklamowej oraz gabinecie stomatologicznym, gdzie zajmuje się komunikacją z perspektywy prowadzenia mediów społecznościowych oraz marketingu wewnętrznego i zewnętrznego.
Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 240
Kod EAN:
  • 9788324237067
Rok Wydania:
  • 2021
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydanie:
  • 1
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł