Komunikacja niewerbalna w filmach animowanych
Indeks katalogowy: 9788324237067
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja 360h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 240
- Rok Wydania:
- 2021
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydanie:
- 1
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
39,00 zł -10% 35,10 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 33,35 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
Gło´wnym celem autorki jest udowodnienie, z˙e animacja filmowa mogłaby byc´ postrzegana jako waz˙ny element sztuki, kto´ry wytwarza znaczenie, i jednoczes´nie wspierac´ badania nad komunikacja? niewerbalna?. Poprzez fakt, iz˙ ludzkie rozumienie i mys´lenie jest społeczne, animacje moga? stac´ sie? materiałem badan´ nad poszukiwaniem uniwersalnych/prototypowych zachowan´ niewerbalnych czy pro´by usystematyzowania takich dekodowanych zachowan´. W szczego´lnos´ci autorka skupia się nad interpretowaniem uniwersalnych emocji: rados´ci, smutku, wstre?tu, złos´ci, strachu, zaskoczenia oraz pogardy. Praca ta, jeśli spojrzeć w przyszłos´c´, mogłaby stac´ sie? wste?pem do o wiele powaz˙niejszych rozwaz˙an´ nad tym np. czy za pomocą animacji jestes´my w stanie stworzyc´ uniwersalny obrazowy je?zyk, zrozumiały dla kaz˙dego człowieka na s´wiecie...
Książka ta może także pomo´c pocza?tkuja?cym animatorom w rozpocze?ciu pracy nad komunikacja? niewerbalna? postaci – zwłaszcza dzie?ki licznym odniesieniom do literatury i odwołaniom do klasycznych animacji. Interpretacja animacji filmowych jako rozrywki adresowanej tylko do wa?skiej grupy odbiorczej (na przykład wyła?cznie dzieci) wydaje sie? z perspektywy przedstawionych tu badan´ zbyt redukcjonistyczna.
Książka zawiera część historyczną określającą genezę zjawiska animacji, wykład kluczowych zagadnień i badań dotyczących komunikacji, ekspresji i jej percepcji. To pozycja unikalna na polskim rynku wydawniczym.
[z rec. prof. dra. hab. Jana F. Jacko]
Autorka obok ilustracji, obrazowania fragmentów filmów w postaci QR-kodów wprowadza także ramki informacyjne dla objaśniania wprowadzanych terminów zarówno z dziedziny technik animacyjnych, jak i terminów językoznawczych, co ułatwia i uatrakcyjnia czytanie i rozumienie pracy. Reasumując: praca jest wyróżniająca się zarówno merytorycznie, technicznie, jak i edytorsko.
[z rec. prof. hab. Jolanty Antas]
Karolina Jurczyńska ? komunikolog, językoznawca. Jej praca magisterska zajęła 3 miejsce w konkursie na najlepszą pracę magisterską na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w roku akademickim 2018/19. Zawodowo oraz naukowo zajmuje się obecnie komunikacją interpersonalną w małych firmach. Na co dzień pracuje w agencji reklamowej oraz gabinecie stomatologicznym, gdzie zajmuje się komunikacją z perspektywy prowadzenia mediów społecznościowych oraz marketingu wewnętrznego i zewnętrznego.
Szczegóły
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydanie: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |