Kluczowe umiejętności marketingowe
Indeks katalogowy: 9788324600830
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych
produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują?
Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest
prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach.
Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość
rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica
między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest
poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony
trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia
tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy
sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania
wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i
dowiedz się, jak:
-przeprowadzić audyt rynku,
-przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
-stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
-przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
-spójnie i konsekwentnie używać czterech 'P' marketingu,
-zarządzać marką,
-zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
-zarządzać relacjami z klientami (CRM).
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |