tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Karty Konwersacyjne - Let's talk - TIME TO SPARE TIME TO KILL

Indeks katalogowy: 9788396261717

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
37,00 zł -10% 33,30 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 37,00 zł / SZT -10%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...
Opis

Let's talk Time to spare time to kill Choose your own destiny

  • Każda gra opiera się na dyskutowaniu i negocjowaniu wielowątkowych scenariuszy wydarzeń, które prowadzą do różnych zakończeń.
  • Uczniowie mają przedstawione jakieś sytuacje i kilka alternatywnych działań – wspólnie muszą podjąć decyzje, które działania chcą podjąć i uargumentować dlaczego akurat te.
  • Kolejne karty, to kolejne działania, kolejne negocjacje i coraz bardziej zawiła i zaskakująca fabuła. (niepozorne sprzątanie strychu może się zakończyć pobytem w więzieniu lub obiadem z Królową – wszystko zależy od decyzji podjętych w trakcie gry)
  • Każda gra składa się z 40 głównych kart plus 5 dodatkowych kart ze zwrotami do wykorzystania przez uczniów
  • Uczniowie pracują w grupach 2-5 osobowych (na zajęciach 1:1 również można wykorzystać grę- wtedy negocjacje odbywają się z nauczycielem)

Co ćwiczymy?

  • Słownictwo z całej podstawy programowej (każda gra skupia się na oddzielnym dziale)
  • Gramatykę (mnogość sytuacji i scenariuszy zmusza uczniów do używania różnorodnych struktur i czasów)
  • Funkcje językowe, czyli gotowe zdania i popularne zwroty, które są niezbędne do płynnej komunikacji (nie tylko te podane na kartach, ale mnóstwo innych, wymuszonych przez zawiłe scenariusze i niespodziewane zwroty akcji)
  • Umiejętność pracy w grupie, przedstawiania swojego punktu widzenia i negocjacji.

Dodatkowe zadania:

  • Gra może służyć wielokrotnie – wybór innego scenariusza prowadzi do innych kart i innych zakończeń.
  • Uczniowie, którzy zagrali w grę wielokrotnie mogą ułożyć swoje własne zakończenia, lub dodać nowe wątki na zrobionych przez siebie dodatkowych kartach.
  • Opowiadanie o możliwych skutkach różnych działań to idealny pretekst do przećwiczenia zdań w trybach warunkowych.
  • Inspirując się kartami „choose your own line” uczniowie mogą stworzyć listę słówek niezbędnych do użycia w grze – ta opcja sprawdza się wyjątkowo dobrze, kiedy używamy gry jako powtórki leksykalnej po zrealizowaniu danego działu z podręcznika.

Praca w grupie:

  • Współtworzenia znaczeń w rozmowie.
  • Możliwość pomagania sobie w przypadku braku zrozumienia, testowania swoich hipotez językowych, otrzymywania informacji zwrotnej o poprawności i zrozumiałości używanego języka, oraz uczenia się od siebie

Cele niejęzykowe:

  • Budowanie relacji w grupie 
  • Kreowanie pozytywnego nastawienia do procesu nauczania
  • Wiara we własne możliwości
  • Odnoszenie się podczas zajęć do ważnych kwestii
  • Wspomaganie rozwoju osobistego
  • Motywowanie do pracy
  • Odpowiadanie na potrzeby emocjonalne uczniów poprzez dyskusję na istotne tematy
Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Kod EAN:
  • 9788396261717
Rok Wydania:
  • 2021
Typ oferty:
  • Językowe
Wydawnictwo:
Przedmiot:
  • Język obcy
Język:
Komponent opis:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł