Karty Konwersacyjne - Let's talk - THE CULTURE VULTURE
Indeks katalogowy: 9788396261755
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Rok Wydania:
- 2021
- Typ oferty:
- Językowe
- Wydawnictwo:
- Przedmiot:
- Język obcy
- Język:
- Komponent opis:
37,00 zł -10% 33,30 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 37,00 zł / SZT -10%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...
Opis
Let's talk The culture vulture Choose your own destiny
- Każda gra opiera się na dyskutowaniu i negocjowaniu wielowątkowych scenariuszy wydarzeń, które prowadzą do różnych zakończeń.
- Uczniowie mają przedstawione jakieś sytuacje i kilka alternatywnych działań – wspólnie muszą podjąć decyzje, które działania chcą podjąć i uargumentować dlaczego akurat te.
- Kolejne karty, to kolejne działania, kolejne negocjacje i coraz bardziej zawiła i zaskakująca fabuła. (niepozorne sprzątanie strychu może się zakończyć pobytem w więzieniu lub obiadem z Królową – wszystko zależy od decyzji podjętych w trakcie gry)
- Każda gra składa się z 40 głównych kart plus 5 dodatkowych kart ze zwrotami do wykorzystania przez uczniów
- Uczniowie pracują w grupach 2-5 osobowych (na zajęciach 1:1 również można wykorzystać grę- wtedy negocjacje odbywają się z nauczycielem)
Co ćwiczymy?
- Słownictwo z całej podstawy programowej (każda gra skupia się na oddzielnym dziale)
- Gramatykę (mnogość sytuacji i scenariuszy zmusza uczniów do używania różnorodnych struktur i czasów)
- Funkcje językowe, czyli gotowe zdania i popularne zwroty, które są niezbędne do płynnej komunikacji (nie tylko te podane na kartach, ale mnóstwo innych, wymuszonych przez zawiłe scenariusze i niespodziewane zwroty akcji)
- Umiejętność pracy w grupie, przedstawiania swojego punktu widzenia i negocjacji.
Dodatkowe zadania:
- Gra może służyć wielokrotnie – wybór innego scenariusza prowadzi do innych kart i innych zakończeń.
- Uczniowie, którzy zagrali w grę wielokrotnie mogą ułożyć swoje własne zakończenia, lub dodać nowe wątki na zrobionych przez siebie dodatkowych kartach.
- Opowiadanie o możliwych skutkach różnych działań to idealny pretekst do przećwiczenia zdań w trybach warunkowych.
- Inspirując się kartami „choose your own line” uczniowie mogą stworzyć listę słówek niezbędnych do użycia w grze – ta opcja sprawdza się wyjątkowo dobrze, kiedy używamy gry jako powtórki leksykalnej po zrealizowaniu danego działu z podręcznika.
Praca w grupie:
- Współtworzenia znaczeń w rozmowie.
- Możliwość pomagania sobie w przypadku braku zrozumienia, testowania swoich hipotez językowych, otrzymywania informacji zwrotnej o poprawności i zrozumiałości używanego języka, oraz uczenia się od siebie
Cele niejęzykowe:
- Budowanie relacji w grupie
- Kreowanie pozytywnego nastawienia do procesu nauczania
- Wiara we własne możliwości
- Odnoszenie się podczas zajęć do ważnych kwestii
- Wspomaganie rozwoju osobistego
- Motywowanie do pracy
- Odpowiadanie na potrzeby emocjonalne uczniów poprzez dyskusję na istotne tematy
Szczegóły
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Przedmiot: |
|
Język: | |
Komponent opis: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |