tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Indeks katalogowy: 9788328391826

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 2-3 dni
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
44,90 zł -25% 33,68 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 32,00 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
  • Szczegóły
    Cechy produktu
    Kategoria:
    Liczba stron:
    • 168
    Kod EAN:
    • 9788328391826
    Rok Wydania:
    • 2022
    Typ oferty:
    • Pozostałe
    Wydanie:
    • 1
    Wydawnictwo:
    Autor ksiązki:
    Komponent opis:
    Oprawa test:
    Zapytaj o produkt
    Dostawa
    Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
    Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
    Paczkomaty : od 10,99 zł
    DPD Pickup : od 17,00 zł
    Kurier DPD : od 17,00 zł
    FEDEX : od 16,00 zł