Handlowanie to gra
Indeks katalogowy: 9788373612655
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja do 15 dni
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 264
- Waga opakowania [kg]:
- 0,46
- Rok Wydania:
- 1999
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Przedmiot:
- Pozostałe
- Komponent opis:
- Oprawa test:
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej
satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami.
Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i
sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich
klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego
doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne
narzędzia:
-zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
-radzenia sobie z grami kupieckimi,
-budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom.
Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają
odwagę na nią wkroczyć.
Na płycie VCD znajduje się film 'Debiuty handlowe', który pozwoli Ci uniknąć
wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem
kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak
najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w
żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.
Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego
radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie
sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę
wykorzystać w praktyce.
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Przedmiot: |
|
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |