Gra Zręcznościowa Uciekające Marchewki
Indeks katalogowy: 1818911550090
Do przechowalni
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja do 15 dni
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Rok Wydania:
- 2017
- Typ oferty:
- Zabawki
- Wydawnictwo:
- Język:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
14,90 zł -10% 13,41 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 14,90 zł / SZT -10%
Do przechowalni
Produkt - zakładka 1
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
Opis
Gra zręcznościowa skaczące marchewki to wspaniała propozycja gry dla całej rodziny.
Zasady gry:
Naciągnij ściankę do tyłu i przytrzymaj.
Zabezpiecz ją wkładając w okrągłe wgłębienie średniej wielkości marchewkę (niebieska).
Teraz możesz powoli puścić ściankę:
- ułóż losowo na planszy pozostałe marchewki
- wyjmij niebieską marchewkę i również postaw ją na planszy
- delikatnie puść ściankę tak aby oparła się na wszystkich marchewkach.
Tryb Gry 1 - zdobądź jak najwięcej punktów:
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz
- jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy
wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Jeżeli na jego koncie nie znajduje się taka liczba punktów - oddaje wszystko co ma
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy
pozostały 4 marchewki
- policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Marchewka Pomarańczowa - 3 pkt [x15]
Marchewka Niebieska - 2 pkt [x15]
Marchewka Zielona - 1 pkt [x15]
Tryb Gry 2 - odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności:
- każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie]
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie
- marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty
- jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły
z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę "odblokowuje pułapkę" i wygrywa!
Wymiary kartonu:
33cm x 22cm x 4,5 cm
Zasady gry:
Naciągnij ściankę do tyłu i przytrzymaj.
Zabezpiecz ją wkładając w okrągłe wgłębienie średniej wielkości marchewkę (niebieska).
Teraz możesz powoli puścić ściankę:
- ułóż losowo na planszy pozostałe marchewki
- wyjmij niebieską marchewkę i również postaw ją na planszy
- delikatnie puść ściankę tak aby oparła się na wszystkich marchewkach.
Tryb Gry 1 - zdobądź jak najwięcej punktów:
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz
- jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy
wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Jeżeli na jego koncie nie znajduje się taka liczba punktów - oddaje wszystko co ma
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy
pozostały 4 marchewki
- policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Marchewka Pomarańczowa - 3 pkt [x15]
Marchewka Niebieska - 2 pkt [x15]
Marchewka Zielona - 1 pkt [x15]
Tryb Gry 2 - odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności:
- każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie]
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie
- marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty
- jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły
z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę "odblokowuje pułapkę" i wygrywa!
Wymiary kartonu:
33cm x 22cm x 4,5 cm
Szczegóły
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Język: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |