tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Fibber - gra planszowa Kłamczuch

Indeks katalogowy: 5902251945459

  • Dostępność: Brak
  • Czas dostawy: Realizacja do 15 dni
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
69,99 zł -25% 52,49 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 36,74 zł / SZT +43%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

W Kłamczuchu grasz zgodnie z zasadami i mówisz, którą kartę wykładasz. Nie masz odpowiedniej karty? Zatem graj i zgłoś inną kartę, ale nie daj się przyłapać na kłamstwie, bo wtedy musisz nałożyć okulary z noskiem na swój nosek. Gdy skłamiesz, Twój nos urośnie, wygra ten kto będzie miał najkrótszy nos!

Zawartość pudełka:
- 4 okulary (pasują zarówno na dziecięce, jak i dorosłe nosy)
- 11 nosków plansza
- 20 kart z bajkowymi postaciami
- 4 Dzikie Karty
- instrukcja

Instrukcja gry:
1-szy wariant gry. Na planszy znajdziemy kolejno Yeti, Ducha, Kosmitę, Czarownicę i Smoka. Srebrny 1 nosek jest rozgrywający i ustawiamy go na postaci Yeti, możemy zacząć grę. Tasujemy karty i rozdajemy kolejno każdemu z graczy (od 2-4). Gracz, który zaczyna grę wyciąga kartę ze swojej puli z postaciami i kładzie je na środku planszy tak aby pozostali gracze nie widzieli co przedstawia dana karta, mówiąc np. „widziałem/am Yeti'. Kolejny gracz może, ale nie musi sprawdzić czy mówi prawdę. Jeżeli karty się zgadzają z tym co powiedział pierwszy gracz nosek zakłada ten gracz co sprawdzał. Jeśli karta się nie zgadzała i wyszło, że pierwszy gracz kłamał, zakłada nos. I tak kolejno przesuwając się srebrnym nosem na kolejny rysunek na planszy. Wygrywa ten gracz, który będzie miał najkrótszy nos.

2-gi wariant gry.
Grę zaczyna najmłodszy gracz. Tasujemy i rozdajemy karty dla każdego z graczy. Srebrny nosek jest rozgrywający i ustawiamy go na postaci Yeti, jest to również ostatni nosek jaki mamy do zebrania. Gracz z najmniejszą ilością kart wygrywa. Zasady są podobne jak w lszym wariancie. Gracz który wyciąga ze swojej puli kartę mówi np. „widziałem/am Ducha'. Jeśli gracz mówił prawdę nosek zakłada gracz, który wywołał sprawdzenie, jeśli pierwszy gracz kłamał, zakłada nosek. Kolejno przesuwając się po planszy wyrzucamy kolejne karty. Gracze otrzymują 1 punkt za każdy nosek, który zdobyli. Runda kończy się gdy wszystkie karty zostaną zebrane a zwycięzcą jest ten, który po pięciu rundach ma najmniejszą ilość punktów czyli najmniej nosków.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Kod EAN:
  • 5902251945459
Rok Wydania:
  • 0
Typ oferty:
  • Zabawki
Wydawnictwo:
Komponent opis:
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł