Fibber - gra planszowa Kłamczuch
Indeks katalogowy: 5902251945459
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja do 15 dni
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Rok Wydania:
- 0
- Typ oferty:
- Zabawki
- Wydawnictwo:
- Komponent opis:
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
W Kłamczuchu grasz zgodnie z zasadami i mówisz, którą kartę wykładasz. Nie masz odpowiedniej karty? Zatem graj i zgłoś inną kartę, ale nie daj się przyłapać na kłamstwie, bo wtedy musisz nałożyć okulary z noskiem na swój nosek. Gdy skłamiesz, Twój nos urośnie, wygra ten kto będzie miał najkrótszy nos!
Zawartość pudełka:
- 4 okulary (pasują zarówno na dziecięce, jak i dorosłe nosy)
- 11 nosków plansza
- 20 kart z bajkowymi postaciami
- 4 Dzikie Karty
- instrukcja
Instrukcja gry:
1-szy wariant gry. Na planszy znajdziemy kolejno Yeti, Ducha, Kosmitę, Czarownicę i Smoka. Srebrny 1 nosek jest rozgrywający i ustawiamy go na postaci Yeti, możemy zacząć grę. Tasujemy karty i rozdajemy kolejno każdemu z graczy (od 2-4). Gracz, który zaczyna grę wyciąga kartę ze swojej puli z postaciami i kładzie je na środku planszy tak aby pozostali gracze nie widzieli co przedstawia dana karta, mówiąc np. „widziałem/am Yeti'. Kolejny gracz może, ale nie musi sprawdzić czy mówi prawdę. Jeżeli karty się zgadzają z tym co powiedział pierwszy gracz nosek zakłada ten gracz co sprawdzał. Jeśli karta się nie zgadzała i wyszło, że pierwszy gracz kłamał, zakłada nos. I tak kolejno przesuwając się srebrnym nosem na kolejny rysunek na planszy. Wygrywa ten gracz, który będzie miał najkrótszy nos.
2-gi wariant gry.
Grę zaczyna najmłodszy gracz. Tasujemy i rozdajemy karty dla każdego z graczy. Srebrny nosek jest rozgrywający i ustawiamy go na postaci Yeti, jest to również ostatni nosek jaki mamy do zebrania. Gracz z najmniejszą ilością kart wygrywa. Zasady są podobne jak w lszym wariancie. Gracz który wyciąga ze swojej puli kartę mówi np. „widziałem/am Ducha'. Jeśli gracz mówił prawdę nosek zakłada gracz, który wywołał sprawdzenie, jeśli pierwszy gracz kłamał, zakłada nosek. Kolejno przesuwając się po planszy wyrzucamy kolejne karty. Gracze otrzymują 1 punkt za każdy nosek, który zdobyli. Runda kończy się gdy wszystkie karty zostaną zebrane a zwycięzcą jest ten, który po pięciu rundach ma najmniejszą ilość punktów czyli najmniej nosków.
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Komponent opis: |
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |