English for promotion
Indeks katalogowy: 9788388840777
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
Dla autorek rozwijanie sprawności mówienia w języku angielskim podczas
prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych
jest czymś bardzo ważnym. Czytelnicy poznają terminologię
języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w
konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności
pubiic relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące
zagadnienia:
- marka i jej znaczenie dla promocji,
- sposoby i metody komunikacji z klientem,
- interesariusze i ich wpływ na promocję,
- reklama,
- różne formy sprzedaży,
- promocja międzynarodowa
- targi, wystawy itp.,
- public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych oraz biznesu,
- komunikacja,
- promocyjna w internecie,
- etyka i odpowiedzialność w promocji.
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |