Dictionary of Marketing Terms. English-Polish, Polish-English. Słownik terminologii marketingowej.
Indeks katalogowy: 9788374834889
Do przechowalni
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 438
- Waga opakowania [kg]:
- 0,475
- Rok Wydania:
- 2007
- Seria wydawnicza:
- LITERATURA OBCOJĘZYCZNA
- Typ oferty:
- Językowe
- Wydawnictwo:
- Język:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
99,00 zł -57% 42,50 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 10,00 zł / SZT +325%
Do przechowalni
Produkt - zakładka 1




Opis
Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej
zawiera ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację
koncepcji marketingowych, ustalenie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów
i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne
terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli
małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży,
fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych, analityków
środków przekazu i konsumentów pragnących szerzej zrozumieć marketing.
Szczegóły
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Seria wydawnicza: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Język: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DHL : | od 16,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |