Dictionary of Marketing 2011
Indeks katalogowy: 9780199590230
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 24h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Typ oferty:
- Międzynarodowe
- Wydawnictwo:
- Segment:
- Szkoła Wyższa / Akademik
- Przedmiot:
- Pozostałe
- Język:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
46,20 zł -74% 12,00 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 27,49 zł / SZT -56%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
Dictionary of Marketing 2011
Autor: Charles Doyle
Słownik dotyczący tematyki związanej z marketingiem zawiera 2600
haseł oraz dodatkowo rozszerza kluczowe zagadnienie, np. strategie, pozycjonowanie,
segmentacja, branding, analizy i badania.Dodatkowo słownik zawiera ponad 100
odniesień do stron internetowych, które są na bieżąco aktualizowane.
Ten słownik jest niezbędnym źródłem informacji dla studentów
marketingu i dyscyplin pokrewnych , jak również praktycznym przewodnikiem dla
praktyków zawodowych .
Szczegóły
Kod EAN: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Segment: |
|
Przedmiot: |
|
Język: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |