Dictionary of Marketing 2011

Indeks katalogowy: 9780199590230

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
46,20 zł -74% 12,00 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 27,49 zł / SZT -56%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Dictionary of Marketing 2011

Autor: Charles Doyle

Słownik dotyczący tematyki związanej z marketingiem zawiera 2600
haseł oraz dodatkowo rozszerza kluczowe zagadnienie, np. strategie, pozycjonowanie,
segmentacja, branding, analizy i badania.Dodatkowo słownik zawiera ponad 100
odniesień do stron internetowych, które są na bieżąco aktualizowane.

Ten słownik jest niezbędnym źródłem informacji dla studentów
marketingu i dyscyplin pokrewnych , jak również praktycznym przewodnikiem dla
praktyków zawodowych .

Szczegóły
Cechy produktu
Kod EAN:
  • 9780199590230
Typ oferty:
  • Międzynarodowe
Wydawnictwo:
Segment:
  • Szkoła Wyższa / Akademik
Przedmiot:
  • Pozostałe
Język:
Komponent opis:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł