Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Indeks katalogowy: 9788383227283
Do przechowalni
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 2-3 dni
- Dostawa: od 8,99 zł (DPD Pickup punkt odbioru/automat paczkowy/Żabka )
69,00 zł -25% 51,75 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 69,00 zł / SZT -25%
Do przechowalni
Produkt - zakładka 1




Opis
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ? idąc tropem marketingu 5.0 ? zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ? idąc tropem marketingu 5.0 ? zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?
Szczegóły
Kod EAN: |
|
Producent: |
|
Zapytaj o produkt
Dostawa
Paczkomat® InPost 24/7 : | od 12,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/automat paczkowy/Żabka : | od 8,99 zł |