Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Indeks katalogowy: 9788383227283

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 2-3 dni
  • Dostawa: od 8,99 zł (DPD Pickup punkt odbioru/automat paczkowy/Żabka )
69,00 zł -25% 51,75 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 69,00 zł / SZT -25%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ? idąc tropem marketingu 5.0 ? zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?
Szczegóły
Cechy produktu
Kod EAN:
  • 9788383227283
Producent:
  • INFOR PL SPÓŁKA AKCYJNA ul. OKOPOWA 58/72 lok.72 01-042 WARSZAWA E-mail bok@infor.pl Telefon 22 761 30 30
Zapytaj o produkt
Dostawa
Paczkomat® InPost 24/7 : od 12,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł
DPD Pickup punkt odbioru/automat paczkowy/Żabka : od 8,99 zł