tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy

Indeks katalogowy: 9788383227405

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 2-3 dni
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
67,00 zł -10% 60,30 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 57,29 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, HR Buisness Partner, dypl./cert. Coach IC i praktyk dialogu motywującego. Terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkoleń rozwijających zasoby osobiste i kompetencje kadry pracowniczej. Na co dzień buduje i szkoli zespoły w różnych branżach. Napisał cztery książki: Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają… (2019), Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje!... (2020), Psychologia w sprzedaży. Jak prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie umowy (2022), Budowanie zaangażowania w zespołach (2023). Publikował artykuły w czasopismach As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Gazeta Ubezpieczeniowa. Współpracuje z portalami szkoleniowymi i instytucjami dla których przygotowuje kursy on-line i programy rozwoju kadr. W swojej pracy łączy najnowsze metody zarządzania z zaawansowanymi narzędziami pochodzącymi z kilku nurtów psychologicznych.
Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 248
Kod EAN:
  • 9788383227405
Rok Wydania:
  • 2023
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydanie:
  • 1
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Kategoria wiekowa:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł