7 Cudów Świata Miasta rozszerzenie
Indeks katalogowy: 5425016924761
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja 360h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Rok Wydania:
- 2016
- Typ oferty:
- Zabawki
- Wydawnictwo:
- Język:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
75,01 zł -23% 57,76 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 75,01 zł / SZT -23%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
7 Cudów Świata: Miasta, drugi dodatek do 7 Cudów Świata, zawiera opcjonalne zasady gry zespołowej. Oferuje także nowy typ kart (czarne, reprezentujące pozostałości miast), nowe karty starych typów (dwa nowe cuda: Petra i Bizancjum, nową gildię i lidera powiązanego z czarnymi kartami).
Dodatek ten jest dużo bardziej agresywny i wprowadza silną interakcję między graczami, którzy ciągle starają się zebrać więcej punktów niż przeciwnicy.
Dzięki zasadom gry drużynowej do jednej partii może zasiąść aż osiem osób. Członkowie jednej drużyny siedzą obok siebie i wybierają karty, które przyniosą korzyść im obojgu.
Nowe, czarne karty oddziaływują w różnoraki sposób, z czego dziewięć z nich dostępnych jest w każdej erze. Przykładowe efekty:
Ambasady, które wykluczają cię z wyścigu zbrojeń w tej epoce.
Cmentarze, za które dostajesz punkty na koniec gry, a pozostali gracze muszą za nie płacić.
Szpiedzy, którzy kopiują symbole z kart nauki (zielonych).
Czarny rynek, który podwaja surowiec.
Zdolność budowania kart za darmo dzięki skopiowanu zależności budynków od innych graczy.
Liczba graczy: 2 - 8 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Dodatek ten jest dużo bardziej agresywny i wprowadza silną interakcję między graczami, którzy ciągle starają się zebrać więcej punktów niż przeciwnicy.
Dzięki zasadom gry drużynowej do jednej partii może zasiąść aż osiem osób. Członkowie jednej drużyny siedzą obok siebie i wybierają karty, które przyniosą korzyść im obojgu.
Nowe, czarne karty oddziaływują w różnoraki sposób, z czego dziewięć z nich dostępnych jest w każdej erze. Przykładowe efekty:
Ambasady, które wykluczają cię z wyścigu zbrojeń w tej epoce.
Cmentarze, za które dostajesz punkty na koniec gry, a pozostali gracze muszą za nie płacić.
Szpiedzy, którzy kopiują symbole z kart nauki (zielonych).
Czarny rynek, który podwaja surowiec.
Zdolność budowania kart za darmo dzięki skopiowanu zależności budynków od innych graczy.
Liczba graczy: 2 - 8 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Szczegóły
Kategoria: | |
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Język: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |