tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości

Indeks katalogowy: 9788328398900

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
57,00 zł -10% 51,30 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 45,60 zł / SZT +13%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ? Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

Kinga Sroka ? absolwentka kierunków związanych z marketingiem, ekspertka z zakresu świata cyfrowego, wykładowczyni przedmiotów powiązanych z tematyką digitalu. Od kilku lat krzewi wśród studentów wiedzę z dziedziny marketingu internetowego; szczególny nacisk kładzie na praktyczne warsztaty i wyjaśnianie zagadnień, z którymi słuchacze stykają się po raz pierwszy. W branży marketingowej pracuje od pięciu lat, z przyjemnością zagłębia się w zawiłości Google Ads i Google Analytics. Autorka branżowego bloga kingasroka.pl, wielu artykułów tematycznych, a także prelegentka na konferencjach semKRK i InternetBeta. Pasjonatka dzielenia się wiedzą, orędowniczka pracy u podstaw i budowania solidnych fundamentów edukacji.
Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 200
Kod EAN:
  • 9788328398900
Rok Wydania:
  • 2023
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydanie:
  • 1
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Kategoria wiekowa:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł