tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków wyd. 2

Catalogue index: 9788328901537

  • Availability: Out of stock
  • Delivery time: Realizacja do 15 dni
  • Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
PLN69.00 -20% PLN55.20 gross / SZT
The lowest price during 30 days prior to the promotion: PLN52.44 / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Description
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.

Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.
Features
Features
Category:
Liczba stron:
  • 352
EAN code:
  • 9788328901537
Rok Wydania:
  • 2023
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydanie:
  • 2
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Kategoria wiekowa:
Oprawa test:
Ask about product
Cost of delivery
Parcel Locker INPOST : from PLN10.99
Kurier DPD : from PLN17.00
Za pobraniem FedEX : from PLN18.00
Za pobraniem kurier DPD : from PLN20.00
FEDEX Courier Delivery : from PLN16.00
DPD Pickup : from PLN17.00