Korespondencja w firmie czyli, jak piszesz, tak cię widzą
Indeks katalogowy: 9788386890828
'Korespondencja w firmie' to praktyczny poradnik tworzenia pozytywnego wizerunku
firmy przez pisma wymieniane między różnymi jednostkami organizacyjnymi.
Czytelnicy znajdą w niej wiele wskazówek dotyczących zasad prowadzenia
korespondencji, m.in. doboru blankietu odpowiedniego do rodzaju pisma i rangi sprawy,
rozmieszczenia poszczególnych elementów pisma, umiejętnego formułowania
treści, korespondencji w językach: angielskim, niemieckim, i francuskim,
poczty elektronicznej itp. oraz omówienie dokumentów obowiązujących przy
podejmowaniu pracy w krajach Unii Europejskiej.
W książce zamieszczono 150 przykładów dokumentów i pism
dotyczących:
- korespondencji handlowej (np. oferty, zamówienia,
reklamacje),
- dokumentacji kasowej (raport kasowy, KP, KW itp.),
- dokumentacji
osobowej (CV, list motywacyjny, pisma dotyczące rozwiązania stosunku pracy
itp.),
- instrukcji i regulaminów wewnętrznych firmy,
- ogólnej korespondencji
biurowej (pełnomocnictwa, upoważnienia, sprawozdania, raporty, podania,
wnioski).
Z poradnika mogą korzystać właściciele
i menedżerowie wielkich i małych firm oraz ich asystentki i sekretarki,
pracownicy instytucji, a także osoby przygotowujące się do zawodu
urzędnika, menedżera, biznesmena, czyli studenci szkół zarządzaniai
biznesu. Jest to książka, która powinna być 'pod ręką'
w każdej firmie.
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |