tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów

Catalogue index: 9788382702712

  • Availability: In stock
  • Delivery time: Completion to 2 days
  • Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
PLN75.00 -15% PLN63.75 gross / SZT
The lowest price during 30 days prior to the promotion: PLN75.00 / SZT -15%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Description

Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy
w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej.

Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.

Features
Features
Category:
Liczba stron:
  • 252
EAN code:
  • 9788382702712
Rok Wydania:
  • 2023
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydanie:
  • 1
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Kategoria wiekowa:
Oprawa test:
Ask about product
Cost of delivery
Parcel Locker INPOST : from PLN10.99
Kurier DPD : from PLN17.00
FEDEX Courier Delivery : from PLN16.00
DPD Pickup : from PLN17.00