Lokowanie idei w reklamie
Catalogue index: 9788381803656
- Availability: Out of stock
- Delivery time: Realizacja 360h
- Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
- Category:
- Liczba stron:
- 370
- Package weight [kg]:
- 0.552
- Rok Wydania:
- 2020
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
- Wymiary ksiązki:
- 160 x 230 x 20
- Oprawa test:
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.
Category: | |
Liczba stron: |
|
EAN code: |
|
Package weight [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: | |
Wymiary ksiązki: |
|
Oprawa test: |
Parcel Locker INPOST : | from PLN10.99 |
Kurier DPD : | from PLN17.00 |
FEDEX Courier Delivery : | from PLN16.00 |
DPD Pickup : | from PLN17.00 |