Kalejdoskop ucznia 1 Liczenie
Catalogue index: 9788302170225
- Availability: Out of stock
- Delivery time: Realizacja 14 dni
- Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
- Liczba stron:
- 80
- Package weight [kg]:
- 0.195
- Rok Wydania:
- 2017
- Seria wydawnicza:
- KALEJDOSKOP UCZNIA
- Typ oferty:
- Edukacja
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Segment:
- Szkoła Podstawowa I-III
- Klasa:
- Przedmiot:
- Matematyka
- Komponent opis:
- Wymiary ksiązki:
- 200 x 270 x 6
- Oprawa test:
PLN25.90 -11% PLN23.05 gross / SZT
The lowest price during 30 days prior to the promotion: PLN25.81 / SZT -11%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Description
• Tytuł wchodzący w skład nowej serii publikacji dodatkowych „Kalejdoskop ucznia”, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 1–3, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać oraz pogłębiać wiedzę i umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.
• Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki, wprowadzony w miejsce publikacji „Liczę” i „Rozwiązuję zadania”.
• Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody):
ORIENTACJA W PRZESTRZENI
CECHY WIELKOŚCIOWE
? Porządkowanie wg jednej cechy
? Porządkowanie wg dwóch cech
KLASYFIKACJA
? Klasyfikacja przedmiotów wg jednej cechy
? Figury geometryczne, klasyfikacja wg jednej cechy, dwóch i większej liczby cech
? Karty logiczne
POJĘCIE LICZBY NATURALNEJ
? Porównywanie liczebności zbiorów
? Porządkowanie zbiorów według liczebności. Pisanie cyfr
? Liczby porządkowe
DZIAŁANIA NA LICZBACH
? Dodawanie i odejmowanie, układanie działań do obrazków
? Porównywanie sum i różnic
? Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem
ZADANIA TEKSTOWE
? Dodawanie i odejmowanie
? Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania
? Obliczenia pieniężne
? Wybieranie poprawnego sposobu obliczania
? Zadawanie pytań do zadań
? Wybieranie pytań do zadania
? Zadania złożone
? Zadania trudne
FIGURY GEOMETRYCZNE
? Rozpoznawanie figur
? Rytmy
? Mozaika
? Symetrie
JEDNOSTKI MIAR
? Obliczenia pieniężne (monety)
? Mierzenie długości
? Mierzenie masy
? Mierzenie czasu. Zegar
? Mierzenie czasu. Dni tygodnia
• Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zbudowano tak, aby uwzględnić:
? włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń;
? pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia;
? ćwiczenie sprawności rachunkowej;
? porządkowanie zdobytej wiedzy;
? powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach;
? wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę i umiejętności praktyczne.
• Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
• Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki, wprowadzony w miejsce publikacji „Liczę” i „Rozwiązuję zadania”.
• Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody):
ORIENTACJA W PRZESTRZENI
CECHY WIELKOŚCIOWE
? Porządkowanie wg jednej cechy
? Porządkowanie wg dwóch cech
KLASYFIKACJA
? Klasyfikacja przedmiotów wg jednej cechy
? Figury geometryczne, klasyfikacja wg jednej cechy, dwóch i większej liczby cech
? Karty logiczne
POJĘCIE LICZBY NATURALNEJ
? Porównywanie liczebności zbiorów
? Porządkowanie zbiorów według liczebności. Pisanie cyfr
? Liczby porządkowe
DZIAŁANIA NA LICZBACH
? Dodawanie i odejmowanie, układanie działań do obrazków
? Porównywanie sum i różnic
? Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem
ZADANIA TEKSTOWE
? Dodawanie i odejmowanie
? Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania
? Obliczenia pieniężne
? Wybieranie poprawnego sposobu obliczania
? Zadawanie pytań do zadań
? Wybieranie pytań do zadania
? Zadania złożone
? Zadania trudne
FIGURY GEOMETRYCZNE
? Rozpoznawanie figur
? Rytmy
? Mozaika
? Symetrie
JEDNOSTKI MIAR
? Obliczenia pieniężne (monety)
? Mierzenie długości
? Mierzenie masy
? Mierzenie czasu. Zegar
? Mierzenie czasu. Dni tygodnia
• Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zbudowano tak, aby uwzględnić:
? włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń;
? pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia;
? ćwiczenie sprawności rachunkowej;
? porządkowanie zdobytej wiedzy;
? powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach;
? wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę i umiejętności praktyczne.
• Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
Features
Liczba stron: |
|
EAN code: |
|
Package weight [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Seria wydawnicza: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Segment: |
|
Klasa: | |
Przedmiot: |
|
Komponent opis: | |
Wymiary ksiązki: |
|
Oprawa test: |
Ask about product
Cost of delivery
Parcel Locker INPOST : | from PLN10.99 |
Kurier DPD : | from PLN17.00 |
Za pobraniem FedEX : | from PLN18.00 |
Za pobraniem kurier DPD : | from PLN20.00 |
FEDEX Courier Delivery : | from PLN16.00 |
DPD Pickup : | from PLN17.00 |