Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
Catalogue index: 9788328374140
To storage
- Availability: Out of stock
- Delivery time: Realizacja do 15 dni
- Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
- Category:
- Liczba stron:
- 160
- Rok Wydania:
- 2021
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydanie:
- 1
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
PLN37.00 -25% PLN27.75 gross / SZT
The lowest price during 30 days prior to the promotion: PLN26.36 / SZT +5%
To storage
Produkt - zakładka 1
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
Description
Wszystko zaczyna się od... rozmowy.
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.
Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?
Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Features
Category: | |
Liczba stron: |
|
EAN code: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydanie: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Ask about product
Cost of delivery
Parcel Locker INPOST : | from PLN10.99 |
Kurier DPD : | from PLN17.00 |
Za pobraniem FedEX : | from PLN18.00 |
Za pobraniem kurier DPD : | from PLN20.00 |
FEDEX Courier Delivery : | from PLN16.00 |
DPD Pickup : | from PLN17.00 |