Intranet
Catalogue index: 9788375619300
To storage
- Availability: Out of stock
- Delivery time: Realizacja do 15 dni
- Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
- Category:
- Rok Wydania:
- 2018
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Język:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
PLN49.90 -25% PLN37.43 gross / SZT
The lowest price during 30 days prior to the promotion: PLN39.92 / SZT -6%
To storage
Produkt - zakładka 1
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
Description
Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp do informacji, wspomagają pracę zespołową oraz pozwalają efektywnie zarządzać wiedzą i innowacjami. Autorzy książki opisują potencjał drzemiący we współczesnych systemach intranetowych, prezentują ich funkcjonalność oraz identyfikują najważniejsze etapy tworzenia i zarządzania platformami intranetowymi. Książka zawiera studia przypadków wdrożeń systemów intranetowych w polskich firmach, a ponadto prezentuje wyniki szeroko zakrojonych badań z udziałem menedżerów i specjalistów dotyczących korzystania z intranetów w rodzimym biznesie.
***
Urszula Kandefer – specjalista w zakresie wdrażania projektów internetowych i intranetowych, a także doradztwa w obszarze komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem nowych technologii. Od 2004 r. związana z firmą Ideo, gdzie prowadzi projekty informatyczne. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w optymalizacji procesów komunikacyjnych i biznesowych. Nadzorowała projekty w zakresie tworzenia serwisów internetowych oraz portali intranetowych m.in. dla Santander Consumer Bank, TU Europa, Banku Polskiej Spółdzielczości, Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.
Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek – pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 r. związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma wiele projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, C.H. Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2017–2018.
***
Urszula Kandefer – specjalista w zakresie wdrażania projektów internetowych i intranetowych, a także doradztwa w obszarze komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem nowych technologii. Od 2004 r. związana z firmą Ideo, gdzie prowadzi projekty informatyczne. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w optymalizacji procesów komunikacyjnych i biznesowych. Nadzorowała projekty w zakresie tworzenia serwisów internetowych oraz portali intranetowych m.in. dla Santander Consumer Bank, TU Europa, Banku Polskiej Spółdzielczości, Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.
Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek – pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 r. związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma wiele projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, C.H. Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2017–2018.
Features
Category: | |
EAN code: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Język: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Ask about product
Cost of delivery
Parcel Locker INPOST : | from PLN10.99 |
Kurier DPD : | from PLN17.00 |
Za pobraniem FedEX : | from PLN18.00 |
Za pobraniem kurier DPD : | from PLN20.00 |
FEDEX Courier Delivery : | from PLN16.00 |
DPD Pickup : | from PLN17.00 |