Gra Zręcznościowa Uciekające Marchewki
Catalogue index: 1818911550090
To storage
- Availability: Out of stock
- Delivery time: Realizacja do 15 dni
- Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
- Category:
- Rok Wydania:
- 2017
- Typ oferty:
- Zabawki
- Wydawnictwo:
- Język:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
PLN14.90 -10% PLN13.41 gross / SZT
The lowest price during 30 days prior to the promotion: PLN14.90 / SZT -10%
To storage
Produkt - zakładka 1
![Atrakcyjne rabaty](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-rabaty.png)
![ponad 200 wydawców i producentów](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-2000-wydawcow.png)
![Solidne doświadczenie](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-ponad-30-lat-doswiadczenia.png)
![Szybka realizacja zamówień](https://b.assecobs.com/https://static.connector-b2b.com/design/accounts/polanglob2c/img/ikony/ico-szybka-realizacja-zamowien.png)
Description
Gra zręcznościowa skaczące marchewki to wspaniała propozycja gry dla całej rodziny.
Zasady gry:
Naciągnij ściankę do tyłu i przytrzymaj.
Zabezpiecz ją wkładając w okrągłe wgłębienie średniej wielkości marchewkę (niebieska).
Teraz możesz powoli puścić ściankę:
- ułóż losowo na planszy pozostałe marchewki
- wyjmij niebieską marchewkę i również postaw ją na planszy
- delikatnie puść ściankę tak aby oparła się na wszystkich marchewkach.
Tryb Gry 1 - zdobądź jak najwięcej punktów:
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz
- jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy
wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Jeżeli na jego koncie nie znajduje się taka liczba punktów - oddaje wszystko co ma
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy
pozostały 4 marchewki
- policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Marchewka Pomarańczowa - 3 pkt [x15]
Marchewka Niebieska - 2 pkt [x15]
Marchewka Zielona - 1 pkt [x15]
Tryb Gry 2 - odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności:
- każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie]
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie
- marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty
- jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły
z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę "odblokowuje pułapkę" i wygrywa!
Wymiary kartonu:
33cm x 22cm x 4,5 cm
Zasady gry:
Naciągnij ściankę do tyłu i przytrzymaj.
Zabezpiecz ją wkładając w okrągłe wgłębienie średniej wielkości marchewkę (niebieska).
Teraz możesz powoli puścić ściankę:
- ułóż losowo na planszy pozostałe marchewki
- wyjmij niebieską marchewkę i również postaw ją na planszy
- delikatnie puść ściankę tak aby oparła się na wszystkich marchewkach.
Tryb Gry 1 - zdobądź jak najwięcej punktów:
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz
- jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy
wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Jeżeli na jego koncie nie znajduje się taka liczba punktów - oddaje wszystko co ma
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy
pozostały 4 marchewki
- policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Marchewka Pomarańczowa - 3 pkt [x15]
Marchewka Niebieska - 2 pkt [x15]
Marchewka Zielona - 1 pkt [x15]
Tryb Gry 2 - odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności:
- każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie]
- zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz
- gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę
- jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki
- kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie
- marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty
- jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły
z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa
- można pomijać kolejki
- jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch
- gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę "odblokowuje pułapkę" i wygrywa!
Wymiary kartonu:
33cm x 22cm x 4,5 cm
Features
Category: | |
EAN code: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Język: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Ask about product
Cost of delivery
Parcel Locker INPOST : | from PLN10.99 |
Kurier DPD : | from PLN17.00 |
Za pobraniem FedEX : | from PLN18.00 |
Za pobraniem kurier DPD : | from PLN20.00 |
FEDEX Courier Delivery : | from PLN16.00 |
DPD Pickup : | from PLN17.00 |