Content marketing. Od strategii do efektów
Catalogue index: 9788328368514
- Availability: Out of stock
- Delivery time: Realizacja 360h
- Delivery: from PLN10.99 (Parcel Locker INPOST)
- Category:
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.
Category: | |
EAN code: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: |
Parcel Locker INPOST : | from PLN10.99 |
Kurier DPD : | from PLN17.00 |
FEDEX Courier Delivery : | from PLN16.00 |
DPD Pickup : | from PLN17.00 |