tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Biznes po chińsku. Szanse, zagrożenia, ryzyka

Indeks katalogowy: 9788382312638

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
64,90 zł -10% 58,41 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 64,90 zł / SZT -10%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe.

Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej.

Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 236
Kod EAN:
  • 9788382312638
Rok Wydania:
  • 2022
Typ oferty:
  • Pozostałe
Wydanie:
  • 1
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Komponent opis:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł