tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Marketing w hotelarstwie

Indeks katalogowy: 9788302136351

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
66,80 zł -8% 61,46 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 58,79 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę
i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami
gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania
i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad
i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy
konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami
i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 216
Kod EAN:
  • 9788302136351
Waga opakowania [kg]:
  • 0,34
Rok Wydania:
  • 2013
Typ oferty:
  • Edukacja
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Segment:
  • Kształcenie zawodowe
Klasa:
Przedmiot:
  • Branża turystyczno - hotelarska
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 170 x 245 x 11
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł