Na każdym etapie zamówienia otrzymasz e-mail informujący o zmianie statusu.
Płatność on-line
1.Nowe zamówienie
2.Płatność dokonana
Twoja płatność została zaksięgowana. Zaczynamy kompletować Twoje zamówienie.
Twoja płatność została zaksięgowana. Zaczynamy kompletować Twoje zamówienie.
3.W trakcie realizacji
Kompletujemy Twoje zamówienie. Możliwe jest tu również anulowanie zamówienia z uwagi na brak towaru lub płatności, o czym powiadomimy Cię w osobnym e-mailu.
Kompletujemy Twoje zamówienie. Możliwe jest tu również anulowanie zamówienia z uwagi na brak towaru lub płatności, o czym powiadomimy Cię w osobnym e-mailu.
4.Wysłano
5.1.Gotowe do odbioru
Odbiór w księgarni Polanglo.
5.2. Zamówienie przekazane do przewoźnika.
Kurier, InPost, DHL POP
Odbiór w księgarni Polanglo.
5.2. Zamówienie przekazane do przewoźnika.
Kurier, InPost, DHL POP
Przelew tradycyjny
1.Nowe zamówienie
2.Oczekujemy na płatność
3.Płatność dokonana
Twoja płatność została zaksięgowana. Zaczynamy kompletować Twoje zamówienie.
Twoja płatność została zaksięgowana. Zaczynamy kompletować Twoje zamówienie.
4.W trakcie realizacji
Kompletujemy Twoje zamówienie. Możliwe jest tu również anulowanie zamówienia z uwagi na brak towaru lub płatności, o czym powiadomimy Cię w osobnym e-mailu.
Kompletujemy Twoje zamówienie. Możliwe jest tu również anulowanie zamówienia z uwagi na brak towaru lub płatności, o czym powiadomimy Cię w osobnym e-mailu.
5.Wysłano
6.1.Gotowe do odbioru
Odbiór w księgarni Polanglo.
6.2. Zamówienie przekazane do przewoźnika.
Kurier, InPost, DHL POP
Odbiór w księgarni Polanglo.
6.2. Zamówienie przekazane do przewoźnika.
Kurier, InPost, DHL POP
Przesyłka za pobraniem
1.Nowe zamówienie
2.W trakcie realizacji
Kompletujemy Twoje zamówienie. Możliwe jest tu również anulowanie zamówienia z uwagi na brak towaru lub płatności, o czym powiadomimy Cię w osobnym e-mailu
Kompletujemy Twoje zamówienie. Możliwe jest tu również anulowanie zamówienia z uwagi na brak towaru lub płatności, o czym powiadomimy Cię w osobnym e-mailu
3.Wysłano
4.1.Gotowe do odbioru
Odbiór w księgarni Polanglo.
4.2. Zamówienie przekazane do przewoźnika.
Kurier, InPost, DHL POP
Odbiór w księgarni Polanglo.
4.2. Zamówienie przekazane do przewoźnika.
Kurier, InPost, DHL POP
- Kurier - oczekuj wiadomości e-mail od przewoźnika.
Dostawa najczęściej od 24 h od otrzymania e-maila ze statusem “Wysłano”. Gdy wybrałeś/aś płatność za pobraniem, będziesz mógł / mogła dokonać płatności.
Dostawa najczęściej od 24 h od otrzymania e-maila ze statusem “Wysłano”. Gdy wybrałeś/aś płatność za pobraniem, będziesz mógł / mogła dokonać płatności.
- InPost - oczekuj wiadomości e-mail / SMS od przewoźnika.
Dostawa do Paczkomatu InPost najczęściej w 1 dzień roboczy od otrzymania e-maila ze statusem “Wysłano”.
Dostawa do Paczkomatu InPost najczęściej w 1 dzień roboczy od otrzymania e-maila ze statusem “Wysłano”.
- Punkty i automaty DHL POP (Żabka, stacje itp.) - oczekuj wiadomości e-mail od przewoźnika.
Dostawa najczęściej w następny dzień roboczy.
Dostawa najczęściej w następny dzień roboczy.
1. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie jest sumą czasu wysyłki podaną na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki.
2. Produkty oznaczone jako "Zapowiedź", "Na zamówienie" i "W trakcie dodruku" nie są dostępne w magazynie, a ich wysyłka następuje, gdy towar pojawi się w magazynie.
3. Wszystkie terminy podawane na stronie księgarni dotyczą dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy).