tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Dictionary of Marketing Terms. English-Polish, Polish-English. Słownik terminologii marketingowej.

Indeks katalogowy: 9788374834889

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja 24h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
99,00 zł -57% 42,50 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 10,00 zł / SZT +325%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik terminologii marketingowej
zawiera ponad 20000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację
koncepcji marketingowych, ustalenie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów
i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne
terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli
małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży,
fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych, analityków
środków przekazu i konsumentów pragnących szerzej zrozumieć marketing.

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Liczba stron:
  • 438
Kod EAN:
  • 9788374834889
Waga opakowania [kg]:
  • 0,475
Rok Wydania:
  • 2007
Seria wydawnicza:
  • LITERATURA OBCOJĘZYCZNA
Typ oferty:
  • Językowe
Wydawnictwo:
Język:
Komponent opis:
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
FEDEX : od 16,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł