Lokowanie idei w reklamie
Indeks katalogowy: 9788381803656
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja 360h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 370
- Waga opakowania [kg]:
- 0,552
- Rok Wydania:
- 2020
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
- Wymiary ksiązki:
- 160 x 230 x 20
- Oprawa test:
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Waga opakowania [kg]: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: | |
Wymiary ksiązki: |
|
Oprawa test: |
FEDEX : | od 16,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |